dinsdag 5 november 2013

Mijn reis door het hele internet-gebeuren begint nu

Hallo lieve lezers en lezeressen!

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Misha, de officiële eigenaresse van dit kleine stukje internet.
Deze website zal mijn toevoeging - met mijn eigen draai - aan een hoeveelheid bloggen zijn.

Nou, dan zal ik het wel even over mezelf hebben. Ik ben een meisje, geboren en getogen in Breda. Je kan me een rasechte Brabander noemen met een roots in Limburg - mijn familie woont namelijk in Venlo.
Mijn interesses liggen voornamelijk bij mode & uiterlijk, maar ook bij handbal, familie en vrienden. En helaas heb ik ook interesse in het vinden van werk, wat me nog niet gelukt is. Ja, ook ik moet eraan geloven om tegenwoordig geld te verdienen.

Mijn oorsprong ligt deels in het koude kikkerlandje waar ik me nu in bevind, en deels in het tropische Aziatische Indonesië en Maleisië. Een van mijn dromen is om nog een keer naar mijn vaderland terug te keren en daar een stukje cultuur op te snuiven.

Zoals iedere andere tiener ben ook ik schuldig aan overmatig telefoongebruik, en dus zal ik regelmatig een review over diverse apps plaatsen. Naast reviews over apps, zullen er ook reviews over van alles op dit stukje internet terechtkomen daar waar ik enthousiast over ben (bereid je voor op make-up reviews). Of totaal niet, om dit dan ook eerlijk mee te delen. Eigenlijk zal ik over alles bloggen wat ik leuk vind, of dat wat me te binnen schiet.

Ik ben benieuwd naar mijn reis door het eeuwigdurende, superieure Internet - ja, daar staat met opzet een hoofdletter! -, jullie ook?

XOXO, Misha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten